پدر خوانده

به قلمرو مافیای عاشقانه خوش آمدید

پدر خوانده

به قلمرو مافیای عاشقانه خوش آمدید

زیباترین جملات

اگه غمگین بودی و احتیاج به درد دل داشتی خبرم کن،بهت قول نمی دم بخندونمت اما این  قول میدم که همراهت گریه کنم

 

 

کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت       ولی آهسته زیر لب گویم خدایا بی اثر باشد

 

 

زندگی زیباست نه در رؤیا ،بوسه زیباست نه برای هوس،پرنده زیباست نه برای قفس،دوست داشتن زیباست نه برای لمس کردن،برای حس کردن آری دوست داشتن زیباست،نه برای لمس کردن ،برای حس کردن

 

 

دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن

 

چقدر عجیبه تا فریاد نکشی کسی به طرفت بر نمی گرده تا گریه نکنی کسی نوازشت نمی کنه تا وقتی که مریض نشی کسی برات گل نمیاره تا قصد رفتن نکنی کسی به دیدنت نمیاد و تا وقتی نمی ری کسی تو رو نمی بخشه

 

 

زندگی سه چیز بیشتر نیست:1-نا خواسته به دنیا اومدن 2-با غم زیستن 3-با آرزو مردن

هر وقت اشکهایم سرازیر می شود تو را در آنها می بینم پس هیچ وقت آنها را پاک نمی کنم که همیشه تو رو ببینم

 

 

تحمل کردن زیباست اگه قرار باشه روزی به تو برسم،انتظاراسان است اگه قرار باشه دوباره تو رو ببینم ،زندگی شیرین است اگه قرار باشه مزه دستان تو رو بچشم،مشکلات حل می شود اگه قرار باشه یه روز به پای تو بمیرم،اشکها همه به لبخند تبدیل می شود اگه قرار باشه یک بار تو رو ببوسد ،لبخندها همه به اشک تبدیل می شوند فقط اگر ببینم خیال رفتن داری،زندگی ام می سوزد اگه بفهمم از من دلگیر شدی،اما بدون دوست دارم از پشت همه این فاصله ها از پشت این همه حرف دوستت دارم

 

 

اگه فکر می کنی رفتنت باعث شکستنم می شه،اگه فکر می کنی از پس رفتنت اشک میریزم،اگه می دونی با نبودنت لحظه هایم خالی می شود،اگه فکر می کنی هر لحظه دلم برای بوسه هات تنگ میشه،اگه فکر می کنی که بی تو می میرم،کاملا درست فکر کرده ای !خب ،تو که میدونی نبودنت را تاب ندارم  پس بمان

نظرات 2 + ارسال نظر
المیرا جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ق.ظ

بابا مافیا.......

سلام
چه کار کنیم دیگه..!!!...
معرفی نمی کنید ؟

شاهین جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:59 ق.ظ http://aria-org.blogfa.com

سلام.
با مطالعه مرامنامه حزب آریا در صورت تمایل به ما بپیوندید.
با تشکر از شما.

سلام
چشم !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد