پدر خوانده

به قلمرو مافیای عاشقانه خوش آمدید

پدر خوانده

به قلمرو مافیای عاشقانه خوش آمدید

جملات عاشقانه

به یاد یک شب آرام و مهتابی        کمی هم صحبت یک یاس باشیم

                                اگر صد بار قلبی را شکستیم           بیا یکبار با احساس باشیم

           مراقب باشید هنگامی که انگشت حماقت را به سوی دیگران نشانه می روید                           سه انگشت دیگر به سمت خود شما نشانه میروند

      اگر یک روز از من پرسند بهشت خواهی یا که دوست؟ به آنان خواهم گفت :ای بی خبران بهشت با دوست نکوست

من درد تو را زدست آسان ندهم                 دل برنکنم ز دوست تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم                  کین درد به صد هزار درمان ندهم

وقتی از مادر متولد شدم صدایی در گوشم تنین انداز شد که بعد از این با تو خواهم ماند

 !به او گفتم:کیستی؟گفت: غم!فکر کردم غم عروسکی خواهد بود که من بعد ها با او بازی

 خواهم کرد،ولی بعدها فهمیدم!!من عروسکی هستم در دستان غم!!!

لبه هر تیغ یکی را دو تا میکند لیکن بنازم به تیغ عشق که دوتا را یکی می کند

               اگه غمگین بودی و احتیاج به درد دل داشتی خبرم کن،بهت قول نمی دم بخندونمت

                                   اما این  قول میدم که همراهت گریه کنم 

         کنم هر شب دعایی کز دلم بیرون رود مهرت       ولی آهسته زیر لب گویم خدایا بی اثر باشد

  زندگی زیباست نه در رؤیا ،بوسه زیباست نه برای هوس،پرنده زیباست نه برای قفس،دوست داشتن    زیباست نه برای لمس کردن،برای حس کردن آری دوست داشتن زیباست،نه برای لمس کردن ،برای حس کردن

دوستت دارم بیشتر از معنای واقعی کلمه دوست داشتن

                                                      و

و

و

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ق.ظ

سلام اقا شایان وبلاگتون خیلی قشنگه من ۱۹ دیی هستم یادتون هست؟

سلام مریم خانم ممنون از نظرتون بله یادم هست یه سری به ما نمی زنید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد